ایده‌هایی برای آب کردن دل مشتری!

سومین پست در زمینه‌ی خلاقیت در بسته‌بندی مخصوص خوردنی‌هاست. وقتی پای شکم میون باشه توان مقاومت در برابر وسوسه‌ها به شدت کاهش پیدا میکنه  نتیجه‌ی این مدل بسته‌بندی‌ جیب پر فروشنده‌ و کیلوهای اضافی مصرف‌کننده‌هاست.

منبع: DYW

هاستینگ وردپرس ماندگاروب
۵ دیدگاه
  1. محسن غیاثی
    هفت دقیقه

    سلام
    جالب بودن .
    کاش تو ایرانم یکم خلاقیت تو زمینه بسته بندی به خرج می دادن ! که محصولات نمونه رو دستشون , یا همون محصولو با قیمت ناچیز بفروشن و تو یه کشور دیگه بسته بندی بشه و اونجا با چند برابر قیمت اولیه به جاهای دیگه صادر بشه و به فروش برسه .

    پاسخ دادن
    • محسن غیاثی
      محسن غیاثی

      تجارت و اقتصاد بسته همینه دیگه. فروشنده میخواد تا فرصت هست سودشو بکنه چون از آینده مطمئن نیست.

      پاسخ دادن
      • محسن غیاثی
        هفت دقیقه

        محصولات غذایی ایران همیشه مشتری دارن , منتها سبزیجات و خوار و بار رو این چیزا رو به صورت فله ایی می فروشن به مثلا یه تاجر تو امارات , مثلا اگه طرف ایرانی از فروش اون محصول فله ایی ۱۰ دلار بدست آورده میبرن توی امارات بسته بندیش می کنن ! و براش بازار یابی می کنن و مثلا ۱۰۰ دلار بدست میارن .
        به نظر شما این موضوع درسته ؟ میشه با صرف هزینه دستگاه های مدرن بسته بندی رو وارد کرد و یا با شرکت های معتبر برای بسته بندی اجناس داخل کشور قرار بست و این طوری ثروت بیشتری رو وارد کنیم . منتها اینجا کسی حاضر نیست به خودش زحمت بده .
        مشکل اینجاست …
        این حرفایی که زدم همشون مستند هستن , متاسفانه …

        پاسخ دادن
    • محسن غیاثی
      محمود

      منم با شما موافقم

      ضمنا برای عکس ها هم ممنون

      پاسخ دادن

Please Post Your Comments & Reviews

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد Required fields are marked *

*

Share This