آسمون هم سوژهی خوبی برای عکاسیه هم جای خوبی برای پیدا کردن سوژههایی که روی زمین انتظار دوربین رو میکشن. هدف از گرفتن این عکسها هر چی بوده (استفادهی علمی، نظامی یا هنری) باعث شده تصاویر فوقالعادهای خلق بشه که میبینین.
منبع: Pelfusion
15 دسامبر 2010 | دسته:
تماشاخانه |
4 دیدگاه
عكاسي از لذت بخش ترين هنرهاست..يه زماني عاشقش بودم..اين عكس ها هم زيبا هستن..بايد به عكاسشون آفرين گفت..
عکاس ها از هر چیزی سوژه درست میکنن.ولی زیبا بود (L)
سلام
عکسای خیلی قشنگی بودن .
:o) (F)
بسیار زیبا بودند. مثل همیشه.