سه نقطه… همه فکر خداحافظی، دنبال یه ماهن واسه طاقت طاقِ آدما عیدُ بیارن ولی من عاشق شنیدن سلام… سه نقطه قبول باشه از اون لبی که مهربونه با من 9 سپتامبر 2010 | دسته: اسپم ذهنی | 2 دیدگاه 2 دیدگاه مایا مرسی شعرش چسبید بهم عیدت مبارک جوون پاسخ محسن غیاثی ممنون عید شما هم مبارک (F) پاسخ انصراف از پاسخ Please Post Your Comments & Reviews انصرافنشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد Required fields are marked *دیدگاه شمانام * ایمیل * وبلاگ/وبسایت ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی مینویسم.
مرسی شعرش چسبید بهم
عیدت مبارک جوون
ممنون عید شما هم مبارک (F)