با قورباغه خوش باشیم!
دنیا رو باید خوشگل دید و ساده گرفت! با رنگ و نور خوب میشه هر جانداری رو زیبا به تصویر کشید. اگر از دیدن تصاویر حیواناتی مثل اسب و سگ و گربههای دوست داشتنی لذت میبرین میتونین با عکسهای حرفهای قورباغه هم خوش باشین!
منبع: Pxleyes
8 دیدگاه











































آره موافقم اينا خوشگل ان ولي بايد از نزديك باهاشون خوش باشيد 😛
سلام
خوبی محسن جان ؟
عکسا واقعا عالی بودن :o) (F)
سلام مخلصم آقا سروش (f)
ممنون
بعضی عکس ها خیلی قشگه
سلام آقا محسن . عكس هاي جالب بودند .
آقا محسن يه لطفي ميكني يه نگاهي به اين تاپيك بندازي و راهنماييم كنيد ، يه دنيا ممنونتون ميشم .
http://forum.wp-persian.com/topic/14610
سلام محسن جان خوبی
بالاخره سایت گروه اینترنتی آریایی ها رو راه انداختم ولی فکر کنم صفحه مربوط به حمایت که توش چند تا بنر گزاشتم و زیر هر بنر کدهاش رو گزشتم مشگل داره اگه یه زحمتی بکشی ببینی کدهاش درستن ممنونت میشم آخه این نقل قول رفت رو اعصابم آخر هم درست در نشد.
http://iraria.ir/%D8%AD%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%AA/
موفق باشید
سلام آقا رضا. کدها رو با استفاده از این پلاگین بذارین.
ممنون