یادم هست… تو سربالائی دنیا کنارم بودی … یادم هست … دو دست مهربونیتُ که روح زخممُ میبست رو دست مردمم اما نه اونجوری که میخواستم سرازیرم به تنهایی… به این مرده امیدی هست؟ 27 آگوست 2010 | دسته: اسپم ذهنی | 2 دیدگاه 2 دیدگاه Hesam پوسته جدید مبارک پاسخ محسن ممنون آقا پاسخ انصراف از پاسخ Please Post Your Comments & Reviews انصرافنشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد Required fields are marked *دیدگاه شمانام * ایمیل * وبلاگ/وبسایت ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی مینویسم.
پوسته جدید مبارک
ممنون آقا